NU ÄR FIA LITE SUR

för fia tycker inte om att vänta.. och det vet väl varenda människa?

åh, vad jobbigt! nu har jag suttit/legat här i sängen alldeles för länge ;o dagen var tänkt som så att den skulle spenderas ute i solen. men hur blev det med det? nej, det gick inget vidare bra. efter andreas åkte har jag inte gjort ett skit mer än;

- suttit här
- smsat
- druckit ett massa vatten
- duschat
- halvt sminkat mig
- ätit någon konstig (men god) brösak med feta ost och spenat i!
 
får nog gå och ta mig en till sån, om det finns några kvar. sen får faktiskt team frändefors ta och snabba på lite tycker jag! för team trollhättan är trött på att vänta. så de'så!

jag vill ha cider jag vill ha cider jag vill ha cider och dunkande bas :D

fyfan vilket meningslöst inlägg. känns som allt blir en enda stor gegga nu för jag har absolut ingen som helst "kontroll" över vad jag skriver. det är typ bara allt jag tänker som rinner ut genom fingrarna. haha, fett intressant. jag har mycket intressant att säga. och på tal om det så märker jag redan nu, allt folk som är omkring mig idag kommer inte få det lätt. för är på sådär konstigt humör. bara babblar och babblar om allt och ingenting.

nej nu ska jag ge mig, får sysselsätta mig med något annat än att vandalisera min blogg ;D ha det brauuu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0