READY FOR MOTORBIKING

hej på er! kom precis ut duschen nu. vaknade med världens ångest för ca 30 minuter sen. vågade inte ens kolla på klockan utan låg bara och bedrövade mig i väntan på att pappa när som helst skulle komma in och säga att det var dags att gå upp! vände och vred mig för att försöka somna om och fick syn på klockan på mobilen. 08.37. vilken lättnad! då kan jag sova mera .....

men jag är som jag är, kändes som en bra idé att ändå gå upp och dricka lite vatten. sen blev det en pratstund med pappa. och när han sen påminde mig om att jag faktiskt kan sova en timme till så kände jag inte alls för det längre. jag drack mitt vatten, tog lite frisk luft på balkongen och hoppade in i duschen :)

igår var en riktigt trevlig kväll! ingenting blev som planerat, ungefär som vanligt. men till ingen besvikelse. efter många om och men och ett jävla velande så var vi hemma hos sara. jag tror klockan var strax efter halv 10. piffade till och lite och började dricka. pratade en hel del och tog lite buskort ;D

22.21 tog jag på mig skorna och vi traskade iväg mot jimmie. väl där var jimmie i full gång med att tatuera fredrik, vilket förövrigt blev sjukt bra! riktigt snyggt, verkligen. resten av folket har jag varken träffat eller sett tidigare. förutom bernow, men det var ju ett tag sen man hade en konversation med honom ;p men trevligt med nytt folk! dock blev det liksom bara marp, bernow, jimmie och fredrik som sa speciellt mycket. det var två killar till där, men dom gick hem lite tidigare. kvällen bestod av en massa intressanta och djupa diskussioner. jag älskar det! rena himmelriket för mig ;p haha. sen slank det ju ner en och annan grogg också :] har en del lustiga bilder jag ska lägga in. men först måste jag hämta kameran hos jimmie, glömde den där! typiskt.

jag och marp gick hem till sylte!
från kronogården, myrgången tror jag det heter? ;p hahaha .. helt galet egentligen, för vi hade lika väl kunnat sova där. speciellt han som planerat det från början. men så blev det inte. jag kände att jag ville hem för att underlätta 'morgondagen' (idagdagen, haha) så han var snäll och gick han med, han bor också på sylte så! (: det blev en trevlig långpromenad och pratstund. jag tycker det är så skönt med frisk luft innan man kommer hem och ska sova, man somnar i stort sett med en gång.

nu ska jag och pappa äta frukost. sen ska han köra bosse till sitt garage för att hämta sin båge (; haha, sen ska han åka bort till bike och hämta/köpa ett skinställ, som jag ska prova! :D hoppas att det passar. men det är pappa ganska övertygad om att det gör. sen bär det av mot lidköping. måste tillägga att vädret är perfekt även idag <3

tack gud för att jag inte är bakis. jag hade haft en väldans dilemma annars. åka med? inte åka med? hur ska säga? vad ska jag säga? kommer pappa bli sur på mig? osv .... haha, ja ni vet hur det är. men hakuna matata - inga bekymmer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0