SKRÄCKSLAGEN :Z

fyfan! mitt hjärta slår typ 1 000 000 slag/minut. jag höll precis på att kollapsa av skräck! gick in på mitt rum för att tända lampan vid sängen. och precis när jag fick tag i knappen och vända mig om såg jag någon ligga i sängen! åh herregud. men när lampan tändes så såg jag ju att det bara var täcket som låg konstigt. usch, jag hatar att bli så uppskrämd. speciellt när jag är ensam. börjar med en gång inbilla mig en massa läskiga saker ..

är det inte sjukt hur mörkret kan få en att se konstiga saker?              

Kommentarer
Postat av: MissCM

det där har hänt mig en massa gånger. och varje gång blir jag lika rädd. :P

2009-04-30 @ 01:49:29
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0