SNART LÄGGDAGS .....

sitter här i min ensamhet. inne på andra veckan nu .. med att sova själv alltså. men det funkar! tänker inte så mycket på det längre, med tiden vänjer man sig.

blev siba med ronja idag. köpte salva till min stackars uttorkade ödla och ronja bjöd på en kycklingsallad på donken, tack hjärtat! och så kikade vi i lite affärer, såklart! ;p när vi var klara så ville sara komma ut och köpa skor till studenten. så då gick vi till skopunkten med henne. gick snabbt, för hon visste precis vilka hon ville ha och dom var verkligen jättesnygga! :D

ronja käkar mina krutonger och dressing till efterrätt på donken ;p haha

sen åkte vi hem till mig, kollade på TV och bara tog det lugnt. ronja tog bussen hem vid 8. jag och sara hängde med robin och roob ut. sen träffade vi albin på shell och åkte med honom allihopa. blev en tur upp till berget. även jens hängde med. albin och roob hoppade över till jens, så fick robin köra albins bil. fast albin kom tillbaka ganska snabbt. men roob stannade kvar i jens bil! sen blev det donken en sväng innan vi åkte hem :)

en helt okej dag. det har vart varmt, men inte soligt ;/ hade faktiskt bara short och linne på mig ut till siba ;D fast sen senare på kvällen när vi var uppe på berget började det regna som bara den, såg även några blixtar. fast det höll inte i sig särskilt länge. jag hoppas iaf att det blir riktigt fint väder imorgon :) nu ska jag gå och lägga mig, god natt!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0