SOLEN I ÖGONEN

sitter och lyssnar på lars winnerbäck nu. då känns sommaren! visst gör solen en lycklig? jag älskaaaar vädret! värmen, åh. det kan inte blir bättre <3

allt känns bara underbart idag :))
jag och pappa har precis vart i affären, handlar en massa. mest till grillningen på gården ikväll. det blir grillspett och någon specialsallad som han lärt sig av polackerna på jobbet. består dels av lök, gräddfil och marinerade vitlöksklyftor och  är tydligen sjukt god. jag kommer älska den - sa pappa. haha, det återstår att se (; sen köpte vi även bratwurst, med kummin och vitlökssmak :)) kommer bli riktigt gott!

satt och stekte i solen på balkongen en stund förut, innan vi åkte till affären, efter min otroligt sköna promenad! gick i bara linne, tog lite kort och lyssnade på musik. nej ni, nu ska jag faktiskt gå ut och sätta mig på balkongen igen ist för att sitta här inne och hänga (: får försöka få lite fin färg på kroppen nu!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0