STILL WAITING!

fyfaaaan .. det här är nog det mest irriterande jag vart med om på länge. blir galen snart, på riktigt! pisspisspiss. nu är det mörkt ute ;( fan. hoppas verkligen att vädret håller i sig och är likadant imorgon! hur länge har jag väntat nu? usch. försökt sova en stund, men gick inget vidare. så fort jag somnade till pep mobilen. så här sitter jag nu - sur och grinig, trött är jag det med. känns fan nästan inte ens värt att dra ut överhuvudtaget nu. fan! x| klockan är ju för helvete snart 9. ååååh!! jaja ..

får hoppas att det går över. musik brukar ju fixa det. haha, och här sitter jag och lyssnar på within temptation. kanske inte sådär jätte uppmuntrande? men känner för det .. får hoppas dennis fick ihop massa bra musik till bilen ;D

Within Temptation - Angels
Within Temptation - Memories

nu har dom iaf åkt, hoppas jag! dags att börja tänka positivt (y) ska bli gott med cider iaf, får väl hoppas att det blir roligt iaf. så det inte blir sådär dålig stämning och abslolut ingenting att göra. eh, det löser sig nog. räknar med att dom är här om ca 1 timma, säkert något mer som ska krångla eller komma emellan (n) usch, orkar verkligen inte med det här humöret. får försöka muntra upp mig själv med musik. JAHA?! nu har dom inte åkt än :S och min jävla spelningslista på spotify har försvunnit också :|

eh, nej .. den var inloggad på linus. hm hm .. fan, behöver äta något också. orkar fan inte det nu /: får se om erica har pengar till något sen. tjatar fan hål i huvudet på dennis snart. åk åk åk åk åk åk åk åk åk ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!!

ännu ett meningslöst inlägg.
fan, ingen lyckad dag alls det här :# såja, nu sitter dom iaf i bilen - vilket framsteg! HAHA, nej fyfan vad jag klagar. nu ska jag sluta vara så förbannat tjurig (;

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0