TIME FOR BED?

för som vanligt händer det inte speciellt mycket en helt vanlig kväll som denna. kom precis hem nu, hann inte se mycket av filmen förrän jag fick slita mig upp ur soffan för att dra ut och träffa andreas, emad och roob (: men ännu trevligare var ju det, absolut! så mig gjorde det ingenting. dessutom har jag ju spelat in filmen så den kan jag se när som helst. nu ska nog göra det vanliga. tvätta ansiktet, borsta tänderna och somna till musik (: fast först kommer jag väl sitta här ca 20 minuter till, som vanligt ..... haha. ska dricka upp det sista av mina dagliga 2 liter vatten också, har någon deciliter kvar ;p

imorgon verkar den klara solen komma tillbaka, utan alla moln som täcker den! (: härligt. det ser vi fram emot. har inga speciella planer egentligen. blir väl "glida" runt med albin och dennis ngåra timmar iaf. åh, nu börjar 'medium' på 4an. hehe, det måste jag ju bara se innan jag hoppar i säng. men det här får iaf bli dagens sista inlägg, så sov gott vänner!

edit; nu kom jag på något riktigt klyftigt! kan ju spela in det ist. hihi, godnatt :*

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Leia

Jaha ja, på det viset. Fast det finns ju vissa saker man fastnar för direkt :D





Kram

2009-04-29 @ 10:12:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: anki

okej, va härligt! ja, hoppas vädret blir toppen, de har ju varit fint väder i flera dagar så då får de fanimig hålla i sig!

vi ska grilla och festa några kompisar vid kanalen, typ stranden där om du vet vart de är? :)

2009-04-29 @ 10:28:58
URL: http://a900404.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0