TJUGO I ÅTTA

har ingen motivation överhuvudtaget att skriva .. fan, lusten för att blogga börjar torka ut igen /: får hoppas att det kommer tillbaka snart! det handlar mest om att jag inte har riktigt lika lätt för att skriva som jag haft en period. det rinner inte ut genom fingrarna längre, utan måste verkligen tänka igenom för att få fram någonting överhuvudtaget. lite konstigt eftersom dom senaste dagarna varit lite mer händelserika än vanligt :)

även denna dagen har spenderats med albin. och sara! jag tog mig en promenad till jimmie, men sara kom och mötte mig vid bike. vädret idag har varit heeeelt otroligt! :) gick i bara linne dit. när vi kom dit stod albin och jimmie och rökade på balkongen. sen körde vi! tog som vanligt en stund att plocka fram alla grejor han behövde och så, men väl igång gick det ganska smidigt tycker jag. fyllde i konturer, gjorde skuggor och färglade den. gjorde ondare den här gången måste jag erkänna! men det var genomlidligt ;] var klart runt 2 någon gång. den är så fin och pigg nu så!

jimmie skjutsade mig, albin och sara hem till albin. när vi kom dit gick vi direkt ut på baksidan, jag och sara. la oss och stekte i solen. helt underbart! :D jag låg i bara bh och trosor (y) hehe, sen kom vurp, så åkte han och albin och handlade lite för vi skulle grilla kött och majskolvar. jag fixade en pastasallad också med massa fetaost, som vanligt ;D super gott var det! hihi. sen låg vi i solen ännu mera, somnade nästan ett tag. mmmm ......

vid 4 åkte albin och vurp till strömslund för att låna albins mammas bil. sen typ 45 minuter senare (dom var sjukt sega!) plockade dom upp mig och sara som redan var vid stavre pizzeria för vi orkade inte sitta och vänta på dom hemma hos albin. blev en tur in till stan. köpte glass och satt vid vattnet en stund. sen lämnade vi bilen och så skjutsade vurp oss hem till albin. kollade på en konstig film som gick på TV1000 drama - 'dom stulna åren' eller något hette den, handlade om några tjejer på ett psykhem, lite bra. fast samtidigt väldigt konstig.

vid halv 8 kom saras pappa och hämtade mig och henne, så vi hann inte riktigt se klart filmen. men men, så värd var den  inte! (; så skjutsade dom hem mig till sylte. käkade en bit pizza som blivit över och kollade på 'vänner'. nu sitter jag här och är förbannat uttråkad, jävligt trött och rastlös ;/

fortfarande lite smått sugen på lipz. men det får räcka med backstage imorgon (som sara tjatat med mig på ;p) och sen blir det ju grillning och supning med tjejerna hos mig i frändefors på lördag :)) tummarna upp för det, och hoppas verkligen att vädret håller i sig! nu ska jag ta det lugnt en stund, hoppas att det händer något mer idag? inget kul att bara ligga här inte.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0