TROR JAG SPRICKER!

usch, vad mätt jag blev! 2 portioner kinamat, och så självklart fruktsallad till efterrätt (a) sen fanns det ju kakor att roffa åt sig på utvägen också, hahaha xD illa illa. mådde inget bra när vi gick därifrån, och bråttom till bussen hade vi också. nu sitter jag hemma igen, lyssnar på 'total hits italy' någon jävla tv/radio kanal. hehe .. och så väntar jag på albin tror jag? :) han ska typ käka och duscha, så får vi se vad vi ska hitta på.

börjar tänka mer och mer på min vikt, eller inte själva vikten. men min kropp /: har sån ångest så det finns inte! vill inte ha fettet jag fått på magen, jag har aldrig haft någon mage. buhu!! :'/ måste bort, måste träna. fan. min kropp överhuvudtaget har lagt på sig massa fett som får mig att känna mig äcklig. fy tusan! vet inte vad jag ska göra .. tänker inte sluta äta igen iaf, för det har jag också sjukt mycket ångest för, eftersom det blev precis som petra varnade mig för. tuttar och rumpa försvinner, och det har jag märkt av. för jävligt! måste ta mig i kragen och börja springa igen, regelbundet! och gym blir det, så fort jag har råd!

ändå sitter jag och trycker i mig massa godis, fan .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0