UNDERBAR KVÄLL PÅ LIPZ!

skulle kunna va den bästa kvällen någonsin på lipz alltså! kvällen började skit med att alkohol, kläder, naglar och allt krånglade .. segt och dålig stämning på förfesten hos albin och dötrist inne på lipz - till en början! var så nära på att åka hem ist. MEN, sen dök vicky upp och vi minglade runt, trevligt! dock åkte hon en aning tidigare än den stängde. det var strax innan 12 tror jag. men jag klarade mig fint ändå.

alldeles perfekt med alkoholintag blev det :] drack 2 stycken 4.5% rekordelig päroncider jag fick av erica, 2 drinkar (bacardi razz, lime-drinkmix. sprite och självklart limeklyfta och is) och 1 glas vatten på förfesten hos albin. jens körde oss till stan vid 9, ingen kö - underbart! sen köpte jag 2 cider inne på lipz happy hour. sen blev det en hel del gratis-drinkar.

och jag dansade, en massa
! mest med emad. och dessutom fick jag min drink han var skyldig mig. redbull vodka. en kamikaze blev det också, jag, emad och nerven delade på en! mmm :DD och fy skäms på mig - feströka! - men det var faktiskt så att tom och linus ville ha en cigg så jag fick ju tigga åt mig en i rökrummet, och tända den .. sen blev det några bloss (a) för så usch var det inte ..... men nej, det ska inte bli någon vana ;pp

dom flesta försvann ju lite väl tidigt ;o ja, i stort sett hela gänget. albin, dennis, kenny, emil, robin, peppe osv. så det var nog bara jag, linus och tom kvar. lite trist kanske, men det gjorde inte så mycket, var inget som gjorde kvällen sämre iaf! :)) så det var faktiskt mest deras förlust. haha. fast dom tog sig ju hem bekvämt iaf (y) hahahaha!

så jävla roligt hade jag :DD
sen träffade jag en tjej, jonna 32 år. och hon var så trevligt, go och helt underbar ^ hängde ihop med henne sista tiden där inne. hon bjöd på drinkar och var så otroligt trevlig. helt makalöst att det finns såna människor. tack så mycket för allt! tog varandras nummer sen var det dags att gå hem strax efter 2. fast först fick vi häva i oss varsinn redbull jägermeister som hon beställde 5 i 2 ;D haha. men det gick fint!

sen skulle man ta sig hem också, gick inget vidare. så det var bara att börja traska mot sylte. träffade på öberg och hans kompis, han sa att han skulle fixa skjuts om vi välte en bil. men det var inget lyckat heller. gav upp ganska snart! shit, vad sjukt xD fortsatte gå, ringde andreas som var helt ensam i stan och inte heller visste hur han skulle komma hem. var redan då vid hjortmossen. så gick en bit tillbaka och mötte honom.

det var inte så hemskt att gå ända till sylte, ärligt talat riktigt härligt avslut på kvällen! men långt var det. men jag kom äntligen över 10 000 steg på stegräknaren (; WIHO! man ska ju alltid se allt positivt ;) hur som helst, väl hemma. dags för pommes, lite prat, musik och sen sova. somnade lite innan 6 tror jag. och här sitter jag nu, klarvaken, 10.19. har vart vaken en bra stund nu, borde egentligen sova ett bra tag till. men jag är så överenergisk och rastlös. och BAKIS! men ändå .. inte så farligt faktiskt. känner inte för att sova bort det iaf. och eftersom jag inte tycker om att vara ensam och andreas var helt bestämd och ville sova, så tjatade jag på honom så han följde med ut till vardagsrummet och sov på soffan ist. ja .. sen gapa han på mig för jag tjata att han skulle kolla bilder. nu har han somnat iaf .. snark!

vad ska jag göra?! baaaajs tråkigt har jag. flipp humör xD höhö. kan lägga upp några vimmelbilder, som jag fastnade på, från igår ;DD

jag & emad

jag & kenny

jag & linus

jag & linus

jag, dennis, linus & kenny - fan vad ni är bra!


och några bilder som söderström skicka till mig;


robin & jag


roob, jag & nerven - klockren ;)


peppe & robin - andreas, roob & robin - roob, emad & robin


jag & vicky - robin - peppe, söderström & jag

nej .. nu får det bli något i magen! vet inte vad bara /: fasen! knäckemacka med ost, och ett glas iskall mjölk. fyfan vad bra. ja, man märker ju att mitt humör ändrats skarpt genom dom senaste inläggen .. nej, nu ska vi inte börja tänka på det. kikar säkert förbi senare ;D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0