BIKINI-TIME

GOD MORGON! eller god förmiddag, rättare sagt :) idag vaknade jag vid 10, gick direkt ut på balkongen :D har suttit där några timmar nu, pratat med pappa och bara njutit av solen. härligt!

nu är det 50 dagar kvar till turkiet! har suttit en stund nu och kollat runt efter bikini, känner att jag vill kpa ny .. men det är inte lätt att hitta någon. är ute efter något speciellt det här året, och det är inte lätt att hitta något som man har en ungefärlig bild av i huvudet. jag vill ha en bikini i svart/turkos ;D dom här två har jag kollat på ;



den första känns ändå lite blek och trist! och den andra gillar jag inte underdelen på ;/ men annars är den fin. gillar färgerna :) det är inte lätt det här med badkläder ;o jag har ju iofs en jag köpte förra året. eller ah, överdel. underdelen försvann ju bara några dagar efter att jag köpte den!! åååh .. men den är bara en helt vanlig bh i bikini material, brun. trist?!

jaja, nu måste jag göra mig i ordning lite snabbt. jag och pappa ska ut till överby och handla lite (: hörs senare! ta vara på solen, och fan ta den som klagar på värmen ;p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0