GÅRDAGEN, RESULTERADE I ..

DEN VÄRSTA fyllan och BAKSMÄLLAN PÅ HELA VECKAN!!

lite annorlunda dag igår. stressade som fan för att åka med emelie till thn
när hon skulle övningsköra. packade, matgade djuren och bytte om på några röda :p haha! så släppte dom av mig hemma i lägenheten, sminkade mig, sen kom albin och resten av 'det vanliga gänget' och hämtade mig (: åkte ut till överby för att spana på träffen innan racet, köpte slö dryck och drack en massa grogg. några timmar senare var jag full full FULL! men det gick bra. träffade löisa och william det sista innan vi skulle åka från saab, så åkte jag med dom in till stan igen. hämtade emelie någon timma in på natten och käkade mezzaluna på shell, poler jobbade inte så det fick gå åt 55 kronor ;/ hehu. senare åkte vi till festen hos emma för att möta dennis och dom där. så åkte jag med dennis, emil och emil hem till frändefors. emelie fick stanna hemma i thn eftersom hon skulle upp tidigt idag och köra!

pojkarna stannade en stund för att se klart en film som dom började på för flera dagar sedan. jag somnade, vaknade igen när dom åkt och gick upp och la mig, kollade på 'full fräs' med stefan och krister innan jag satte på radion ist och somnade. drömde om mjölk (som självklart inte finns hemma) från att jag vaknade och kände sånt jävla behov efter det klockan 7 imorse tills jag mådde så sjukt dåligt att jag fick rusa ner och spy. spydde lyckligtvis bara 1 gång idag. tack och lov!

nu ska jag vänta på att emelie kommer med något gott till stackars mig. vet inte vad jag ska sysselsätta mig med bara. too hot out there! ;( nej, det är inte för varmt, men den stekheta solen och mitt illamående vill inte riktigt gå ihop ..... måste dock gå ut en stund för att släppa ut ankorna och sådär. sen må hända att jag lägger mig på studsmattan. man borde ju trots allt ta vara på det fina vädret <3

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0