KISS&BAJS

MOGEN RUBRIK ;D haha, sitter hemma hos albin för tillfället. dennis åkte precis. idag har jag vakna, vart med albin och dennis på emmas, käkade lite av dennis mat som blev över. sen har vi kollat film, 'eagle eye' bra bra :D och ätit renskav som jag tyckte vad väldigt gott, det tyckte dock inte albin och dennis :pp dessutom så smakade jag på syltlök för första gången på flera år, och nu gillade jag det faktiskt. nåväl, nu ska albin lägga in musik på sitt USB-minne, sen får vi se vad som händer :))

ska försöka ta mig tid att sätta mig ner och skriva om och lägga in bilder och filmer från min och emelies äventyrsfyllda, "hemliga" och ovanligt annorlunda lilla semester i göteborg senare också (:

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0