SOLEN SKINER, JAG ÄR GLAAAAD! :D

sitter här i bikiniöverdel och shorts, tänkte sola lite om jag orkar med det! :) precis klivit upp ur sängen, känt på värmen från solen och ringt upp sonja som ringde och väckte mig på både hem- och mobiltelefonen :p idag igen! men men .. emelie har snart somnat om på soffan, med en allergisk reaktion på stortån :o hehe.

åååh, jag blir galen på alla jävla flugor, dom gör mig hysterisk!! hur som helst, man känner ju att man tog sig en ridtur igår - lite smått träningsvärk, var ute på trägårn - slö, och fortfarande inte blivit av med alla dumma baciller i kroppen - hostar, slemmar och snorar som bara den :/ trägårn igår var något av en besvikelse. visst, ett jätte mysigt och bra ställe, speciellt med tanke på priserna, men timmarna där var inte alls lika roliga som jag förväntat mig! albin, hallberg, frida och sofia kom ju dit också (y) jaja, förfesten var riktigt trevlig, och maten jag ställde mig och lagade när vi kom hem var god :)) det duger för mig. gjorde pommes med morötter (i ugnen, INTE fritösen), stekte lök och champinjoner (kennys favorit!), kokade 2 olika såser på grund av att emil och emelie inte ville ha kantareller i, så den ena blev utan (: när vi ätit och sett på film en stund så drog emil, kenny och dennis hem. klockan var väl 3- halv 4 gissar jag på? kanske är helt ute och cyklar, vad vet jag? (:


emelie & jag på trägårn


nu ska jag se om jag kan hitta något att äta, sen så funderar jag på en ridtur idag igen, vi får väl se vad som orkas med! :p hörs senare gör vi iaf!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: hannah

känner mig bortglömd ..

2009-08-14 @ 02:17:06
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0