SWEET DREAMS (:

nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på 'superbad' som redan hållt på i ca 15 minuter :p haha. bra att sätta på filmen innan man ens kollar, men har ju sett den innan så det spelar väl inte så stor roll. kommer knappast se hela heller :) känner inte ens för att kolla överhuvudtaget, tror jag sätter på radion på mobilen ist. sover med hörlurar varenda natt nu mera, sover bra med musik, slipper emelies snarkningar och kan sova i lugn och ro när hon går upp! fast iofs ska jag gå upp med henne imorgon också, och det är inte förrän 9-10. ska tvätta lite om tvättstugan är ledig, och så ska det dammsugas och sådär. sen tänkte jag dra och träna (y)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0