THE DAY, SO FAR ..

vaknat, träffat hannah, pratat i tele med albin, plockat ur/ i diskmaskinen, väckt emelie, hoppat i sängen, ätit frukost, kollat på valkyria, dammsugit, torkat golvet, lämnat pengar till dennis, matat djuren, pratat med djuren, slängt ut katten, funderat, känt mig bakis, lyssnat på hög musik, letat ny musik, svalt min kula till tungpiercingen, ringt albin, lyssnat mera musik, suttit vid datorn, skrivit i bloggen, klätt på mig, ätit jordnötter, upptäckt att vi inte har några tv-kanaler, funderat på att ta en promenad, hört dåliga låtar.

nu ska jag vänta på spriter och bestämma mig för om jag ska dricka eller inte, ganska onödig övervägning iofs eftersom jag är ganska säker på att jag ska dricka! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0