THE MONDAY

ja, idag är inte som vilket dag som helst! 10 augusti, vilket betyder emelie uppkörning och teoriprov. dock kom hon hem jätte besviken över att hon kuggade för någon timma sedan :( men men, nu är det uppkörningen som gäller och mera plugg! stackarn som satt uppe och pluggade hela natten .....

jag själv var ute med dennis, albin och michael under tiden hon pluggade igår.
sedan var jag med robin en stund, så ringde emelie och ville komma ut för att få en paus. åkte runt lite granna, innan vi bestämde oss för att åka hem. robin följde med för att hjälpa emelie när hon behövde, och så kollade vi på film (: dessutom står min säng och hylla ihopbyggd på plats här nu. det blev jättebra :D

nu sover emelie, jag själv har precis ätit, vilken jag inte gjort på länge länge, en lätt frukost bestående av 2 smörgåsar och ett glas juice blev det. nu ska jag vända blicken mot TVn och kolla på 'sjunde himlen'. tvättas ska det göra idag också, så fort jag orkar ta mig upp ur sängen. blir nog sen när emelie åker, för då kan hon hjälpa mig bära ner all tvätt :))

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0