45 MINUTER

har precis städat ..... dammsugit. startat diskmaskinen och kollar buss. om 45 minuter sitter jag på bussen. då blir det 1 timma i gymmet, därefter 30 minuter sol, en dusch och tillbaka ut till bussen. 16.51 åker jag ytterligare 5 hållplatser bort från stan. så 16.58 befinner jag mig hemma hos albin :p

hade halvt som halvt planer att åka upp till mamma idag. men känns som jag inte hinner. eller rättare sagt, jag hinner inte. ändrade planer; mamma ringde precis, dom skulle ner till vänersborg och äta om ett par timmar, så då kan jag lika väl åka till frändefors? :o tar med mig dator, kläder, smink och allt sånt + papprena om tillstånd (så kan jag övningsköra imorgon kanske) och åker till albin nu. sen tar jag bussen så jag är i vänersborg vid 3-halv 4 :) ska be pappa komma förbi hos albin med grejerna. gud. måste avboka min soltid som jag precis bokade nu, och packa! får satsa på lång promenad, eller möjligtsvis ridning imorgon då (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0