ANDRA AVENN TILL FRUKOST ;)

+ en skål fil, müsli och frukstsallad :D kan inte bli bättre. en perfekt morgon så att säga, förutom att jag är så sjuuuukt trött i ögonen. ställde ifrån mig datorn vid 01.59 igår. kunde trots det inte somna förrän säkert efter 2 (undvek att kolla på klockan för att inte stressa upp mig ännu mera). låg och vred och vände mig i vad som kändes som en evighet :/ usch. vaknade nu 5 i 8 av att alarmet ringde. var nära att somna om ett par minuter efter jag klickat på 'snooze', men jag blundande ett par sekunder, gnuggade ögonen och försökte vänja mig vid ljuset. sen gick jag upp ur sängen och hämtade min frukost, tog en b-active vitamin idag också. eftersom jag ska träna! :D men nu är det andra avenyn som gäller. antar att jag ganska troligt är en av dom första som ser det nya avsnittet :p hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0