BÖRJAR DAGEN MED;

en ordentligt frukost! :] jag har kokat 2 ägg, som jag delat och plockat ur gulan från (mest kalorier i vitan, gulan innehåller bara onödiga kolhydrater), gjort en smaskig dubbel macka av frökus bröd med ost, skinka och gurka. sen en kopp kaffe med en skvätt mjölk i till det, inget socker :D och självklart ett glas vatten + b-active för lite vitaminer och energi. jag ska bort och träna, så fort sportlife öppnar! vilket inte är förrän 15.00, satans söndagar.


pappa är ute på överby, så jag bad honom köpa lite nya ansiktsprodukter.

jag: om du är i närheten av apoteket kan du köpa tamponger, för det har jag typ inga, och antiktsrengöring och någon kräm. jag kan kolla på deras hemsida och skriva grejerna isf :)

pappa:
Okey. Ska försöka fixa de:)

pappa: Ja det måste du annars blir det katastrof;)

jag:
hahaha :p ta demons and angels - rengöringsmousse, scrub, ansiktsvatten och gel/kräm. blåa är dom :)

pappa:
Och tamponger då? Normal extra heavy eller mega o märke;)

jag: haha. ta en sån där storpack, normal. det är en påse :):p


tänkte alltså prova demons and angels :) hela kollektionen, förutom lip shine :p tänkte att (65+65+69+49=) 248 är ganska mycket, för mig iaf! (a) hahaha. jag menar 50 kr är ju en halv förmögenhet för mig ;) tss ..... sen kostar tampongerna 98 kr också :p

hahaha. pappas kompis ringde för en stund sen och frågade om jag var bakis. 'nej' svarade jag. så mmh;ade han en stund, och sen sa han 'jag ringer upp om en stund'. jaha. gick 3 minuter eller någonting så ringde det igen, och jag svarar - jag; 'jaaauu'. e; 'ja, det är edberg igen'. jag; 'ja, hej'. e; 'är farsan hemma eller?' jag; 'nej han är på överby, och fikar och så'. e; 'jaha, okej. men då vet jag, hejdå'. jag; 'hej hej' :p

haha. nu ska jag göra någonting annat än att sitta här och fördriva tiden med att klottra om massa saker som inte är roligt för någon annan än mig själv :D hehe. och så ska jag dokumentera min frukost på kalorier.nu have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0