DAGS FÖR LITE MAT!

blivit dåligt med mat idag med. en bit smörgåstårta till lunch, sen dess ingenting mera än tre godisar och ett par glas apelsinjuice ... och en glass. hm. känner mig ändå inte så utsvulten som jag borde vara :o men nu väntar pizza och sallad som mamma och erica precis åkte för att hämta. sallad till mig såklart, kycklingsallad - med fetaost ;) ska bli gott. och så ska jag bränna ut en film, som erica försökt med i ca 4 timmar. hahaha. 'the ugly truth'. hoppas att jag får ordning på det nu. sen ska jag ta en dusch ikväll tänkte jag. mår fortfarande mycket bättre än igår/imorse, hoppas att det fortsätter åt det här hållet (y) och ja, som det ser ut just nu, så stannar jag här en natt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0