FRÄNDEFORS, ELLER INTE?!!!

BESLUTSÅNGEST

nu har jag precis pratat med mamma, erica och lillebror. telefonen pendlade fram och tillbaka, haha :p victor ville jag skulle komma, erica ska till vänersborg men inte till frändefors sen igen, mamma ska med till vänersborg nu. så om jag ska komma upp till frändefors måste jag ta bussen dit snart. vilket gör mig fruktansvärt stressad och förvirrad, eftersom jag vill till överby, behöver till överby för att handla lite! hm .. och åker jag upp till frändefors kan jag inte träna imorgon, och vet inte överhuvudtaget när/hur jag kommer tillbaka till trollhättan. så besvärligt! :| tror jag skjuter upp det helt enkelt ;) kanske åker upp imorgon, eller väntar till jul. åker ett par dagar innan jul kanske och stannar till julafton, juldagen eller eventuellt ännu ett par dagar. time will tell helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0