GOD JUL! :D

klev rätt upp ur sängen och in i duschen när klockan ringde 10.00. väldigt trevligt att vakna med en drös 'god jul' sms (: känner dock ändå ingen julkänsla alls idag! haha. ska försöka börja göra mig i ordning i tid, så att jag slipper gripas av panik när klockan blir halv 2 (a) 14.00 ska vi hämta sonja på vägen upp till frändefors :)

går kvällen var ... snöig? :p dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om att börja julafton fastkörd i snövallar. *host* X! inte en gång heller ;o att köra in i dom vart ju roligt -BONK!-, men att komma loss var snäppet värre. hehe. först ute på överby, där jag hade snö upp till rutan på min sida, alltså ganska rejält inkörda :p men melvin hittade en spade, så tillslut var bilen fri.


vyn från mitt fönster :D tss! ganska jämnlik nivå.


efter utgrävningen! :p

1 timma satt vi fast i en jävla hög vid innovatum innan vi kunde åka hem.
den var lite jävligare efter någon (?!) kände för att backa upp i snöhögen, vilket ledde till att det inte spelade någon roll hur fria bakdäcken var eftersom att hela bakaxeln fastnade! linus försökte dra loss oss, det gick inte! tillslut kom vi loss med hjälp av en spade som linus åkte och hämtade! var hemma vid 3 ungefär, då var det sängen med en gång :)


det här är vad jag såg när jag öppnade dörren och kollade bak :pp


X tröttnade efter ett tag och tog en lekpaus! hannah filmar :p

nu ska jag äta lite frukost och försöka tänka "julafton"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0