"HAPPY HAPPY"

har haft en bra dag! :) försökt hålla humöret så högt som möjligt. och lyckades faktiskt ganska bra. har känt mig ganska peppad och glad faktiskt (y) jag och lisa hittade inget öppet café, mer än strandgatan som var överfullt. så efter en dryg timmes promenerande i stan gick vi och käkade kinamat :) friterad banan och glass till efterrätt också! mumsigt.

sen satt vi på meddo ett bra tag och väntade på x som kom och hämtade oss. sen har vi sladdat, smällt lite raketer, druckit riktigt äcklig latte och undersökt ett par kusliga ställen :D först var vi på restad gård och kikade på psykets kyrkogård, korsen med endast nummer på var ganska facinerande, och lite läskiga ;| sen åkte vi mot slussarna och gick in i ett gammalt hus vid turbinerna. där var det inte speciellt läskigt, men kändes lite osäkert pga att allt var så gammalt och genomrötet :o sen var skorna genomblöta också, inget vidare .....

kom hem nu för en liten stund sen.
klockan är 05.30 nu, så jag ska nog försöka sova. pappa väcker mig vid 09.00 "imorgon" bitti. albin började bra med att spåra ner i diket med sin nyinköpta 240 också ;) haha. jag och lisa fick ett litet flipp och skrek allt vad vi hade ut genom rutorna. lisa fick ont i halsen sen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0