I KNOW YOU'RE OUT THERE AND I KNOW YOU CARE .....

har suttit och läst igenom citat och dikter sen jag kom hem. hittat en massa fina :) hur som helst .... tänkte snart gå och lägga mig. helt slut redan nu, trots att det inte blev någon träning idag :( ist var jag på stan med vicky en stund, sen åkte jag med albin hem, kollade på tv och sen drog vi ut med kexet och linus typ. har inte hänt mycket mer än vanligt, som vanligt. haha. var på hunneberg en sväng och "jagade" älgar. såg en faktiskt, jag skrek (a)

pratar med kära lillasyster på msn för tillfället. hon kommer hit imorgon, men ska ju typ bo hos albin nu i veckan så hon får komma dit (: blir nog film imorgon! efter träningen då :D för imorgon ska jag köra 1 timma crosstrainer, och sola såklart. tar förmodligen en promenad till albin direkt efter det. hoppas jag får ordning på en dator imorgon också (y) natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0