JAG HANN MED BUSSEN :D

sprang som en tok från sängen till bussen och hann precis ;) hahaha. körde 20 min crosstrainer (pallade inte mera för jag glömde skor, så fick så förbannat ont i fötterna!!!), lite styrke - ca 30 min, tog en dusch och la mig i batsun en stund innan jag gick ut för att vänta på pappa. 15 minuter tidigare än han kom var jag utanför, så jag tog en "promenad", gick fram och tillbaka på cykelvägen utanför. passade alltså på att röra mig lite extra :p


till slut kom han, så åkte vi till väenrsborg och hämtade erica. handlade mat till julen på maxi innan vi åkte till farmor för att hälsa på! blev en fika. kaffe och ett par kakor (y) nu är jag nyss hemkommer och väntar på att maten ska bli klar. erica bestämde att vi skulle äta fisk, potatis och hollandaisesås, det blir nog gott! :) sen ska jag förmodligen ut och köpa lite julklappar med albin och ev. dennis. blir nog trevligt, bortsett från allt jävla folk!!! usch, affärerna är ju så fulla dom kan bli nu dom sista dagarna innan jul. det gillar inte :|

sen får vi se vad det blir ikväll.
kanske blir en sväng till sportlife igen. hoppas även på att några slantar blir över efter juklappshandlandet, så kanske det blir en mysig fika med lisafisan på strandgatan senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0