LIPZ

hanna & jag (:

 

kenny, jag, dennis & sacka :D

 

ronja & jag (;

 

ronja, jag och malin <3


kvällen var både värdelös och fett kul :D så jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den? men ja. jag bestämde mig ju till slut för att dra dit, vare sig det blev ensam eller med en/ett par vänner. hannah skrev att jag skulle komma bort till sacka, så jag packade ihop fort som fasen eftersom jag inte hade mer än 3 minuter på mig att rusa ut till bussen. men tur som jag har, så kom pappa precis, så jag bad honom köra mig, och det gjorde han! snöstorm ute!! haha, så det var mer än tur :D


hann dricka ett par klunkar bacardi apple, rent. sen körde sofiabort oss i 2 omgångar till den underbara lipz-kön. jag, kenny och dennis i första, och hanna, sacka, albin och stampe i andra. kom inte in förrän 21.40, så 80 kronor inträde blev det + 20 garderob. helvete :@ ångrade dom första timmarna att jag ens drog dit, ångest ångest ångest. men framåt nattimmarna blev det mera folk, mera drag och mera skoj :D dansade och försökte göra det bästa av situationen helt enkelt. alla vänner försvann en efter en, tillslut var det bara jag, ronja, 2 snubbar och en lång kö till garderoben kvar. sen åka vi en 'lite söt car' med snubbarna till sylte :p tackade för skjutsen och gjorde inte så mycket innan sängdags.


vaknade vid 9 imorse, men somnade om ett par timmar. nu känner jag mig lagom utvilad (y) ska äta lite frukost och sen ska jag städa rummet. jag tror jag gör tvärtom. förbränner ju trots allt lite mera kalorier innan frukosten ;D hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0