MED UNDERSTRUKEN TEXT

jag är trött, tröttare, tröttast!! kunde inte bestämma mig för om jag skulle följa med x ut, när han kom med förslaget framåt halv 1. kände mig redo för sängen redan då, men det slutade uppenbarligen med att jag följde med ut ett par timmar trots allt :p har tyvärr ingenting särskilt roligt att berätta om det (även om vi brukar skratta en hel del, haha), eftersom det inte hände speciellt mycket mer än vanligt, som vanligt! haha. så vi skippar det helt och hållet och ist hoppar direkt till delen där jag säger godnatt och önskar er en god natts sömn :) för nu ska jag inte göra någonting annat än att krypa ner i min goa säng, lyssna på härlig musik och förhoppningsvis lyckas sova av mig det sista av den förbannade baksmällan som fortfarande håller sig envist kvar innanför tinningarna :/ sov gott! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0