NATTSTÄDNING!

fick skjuts hem av dennis vid 2 (: albin, sacka och hannah som vi var med tidigare åkte tillbaka till uddevalla där vi vart och lekt nu när det är som det är, dvs blank is under snötäcket :p hehe. vi var ett rejält gäng där borta och sprätte snö (y) dock kom mitt illamående tillbaka under kvällen, därför kände jag när vi var tillbaka i trollhättan för att byta bil att det var lika bra för mig att åka hem ..... men en hel kul kväll har det varit trots allt! :D

när jag kom hem hade jag tänkt att lägga mig. men när jag kom in på mitt rum krockade jag med en liten aning ångest över hur stökigt det var. som vanligt hela soffan full med kläder, väskor, påsar osv. så ja, jag satte igång att städa. nu 1½ timma senare är det klart. man kan väl säga att jag drog ut på det hela lite med att ägna mig åt "onödiga" saker som att rensa/sortera kläderna i garderoben, kategorisera om prylarna i mina korgar som står i hyllan. ja, jag har till och med möblerat om på väggarna. ställt in ännu en ful gammal tavla i garderoben, satte ist upp min gamla lilla ljuslykta i glas :) det enda jag inte har städat ordentligt än är nattduksbordet :p ligger massa tabletter, damm, skivor, vattenflaskor, helosan salva, glas, kontroller och papper där på. jag tar hand om det imorgon, eller dagen där på, eller nästa (; nu ska jag snart lägga mig iaf, nöjd med min insats :p haha.


klicka för större (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0