RAAAAAURW!

andra avenyn var grymme bra idag :D

hehe. hade någonting mer att berätta, tappade det tyvärr på vägen, men men ... det kommer nog tillbaka snart ..... hm ... hm ... hm ..... jo, just det! jag har hittat en väldigt bra sida. där jag dokumenterar mat & träning varje dag, fr.o.m. igår (y) kalorier.nu heter den. den räknar ut mitt maximala kaloriintag (för att gå ner i vikt) dessutom hur många kalorier jag får i mig, hur mycket jag förbränner, hur många återstående kalorier jag har efter träningen och hur mycket mer jag kan äta under dagen. helt suveränt! sen varje måndag kommer jag att registrera min viktoch skapar därefter diagram efter hur vikten rör sig (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0