SEGARE ÄN GUMMI

har inte kunnat få upp ögonen förrän nu. sovit riktigt dåligt inatt igen, dvs vaknat gång på gång, drömt konstiga drömmar och bara känt mig allmänt obekväm. ett helvete nu när jag även har väldigt svårt för att somna. nu är klockan näst intill halv 12 och jag har ångest över träningen. vill träna, behöver träna. känner dock att jag är helt utplockad på energi och mycket mera motivation verkar det inte heller finnas. stopp.

har ändå funderingar på en sallad till frukost och en promenad bort till sportlife, 15 minuter brukar det ta. sen satsar jag nog på styrketräning idag, möjligtvis lite kondition som avslut innan jag spenderar 30 minuter på brännan ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0