SISTA MINUTEN!

pappa tänkte att han skulle börja köpa julklappar idag. så vi har vart ute på överby en sväng, dock bara rusta, coop och maxi som var öppet :p vilket jag sa till honom, men han inte ville tro på. för han brukar köpa julklappar på julafton. bl.a min iPod för 2 år sen :D hahaha. så vi var iaf där, sen förbi hemma hos farmor en sväng för att ge henne en liten julklapp, lite sill och ett par skivor skinka :)

nu har vi slagit in paket och jag har börjat klä på mig. sitter här i leggings och bh, vad med ska jag ta på mig?! ingen aning! lite kris. om 20 minuter ska vi hämta sonja ;) familjen sista minuten här, ja. god jul! :D

lipz ikväll någon? :) räkna med mig och ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0