SLÖ DAG!

sov hos albin inatt, pga att jag inte vågade vara ensam hemma. det är någon jävla typ som håller på och ringer och smsar mig på ett språk jag inte har någon aning om vad det är. detta har pågått i 1½ vecka nu, så det börjar bli väldigt obehagligt. när jag väl svarade med ett 'hallå' igår på hans typ sjätte samtal var det första han sa 'du vill ha sex?!' jag blev skräckslagen och la på, han fortsatte och smsa och ringa. så jag bad albin komma och hämta mig.


träningen igår gick bra. körde dock föööör hårt, 60 minuter crosstrainer + 30 min sol. grymt påfrestande med tanke på hur dålig frukost det blev. flera koppar kaffe och ett par skedar gröt, fick inte i mig mer än så för tillfället. sen fick jag springa som en idiot för att hinna med bussen hem efter en snabb dusch! då var det förbaskat synd om mig ;( haha. åkte hem och gjorde tonfisk sallad som jag sen tvingade i mig sittandes på golvet bölande, och väntade på att albin skulle hämta mig.


när albin duschat och käkat så åkte vi till överby. jag köpte 2 bhar, foundation, puder och nagellacksborttagning (y) sen släppte babben mig i stan för en fika med lisa på mejeriet, grillad smörgås med sallad och vitlökssås och kanellatte :) sen gick vi hem till henne en stund innan jag tog en promenad till grill place där albin, x och henke var. var ute en stund, sen släppte xet av oss hos albin. jag mådde skitdåligt och har haft väldigt svårt att sova inatt, dessutom haft riktigt sjuka drömmar :p

vaknade strax efter 10, men gick inte upp förrän halv 1 eller någonting. la in ny musik i ipoden, vilket tog ett tag pga min ordning och reda-besatthet :D haha. sen blev det en kyckling sallad från fontana till frukost för min del, medans dom andra (albin, anton och per) käkade pizza (; ja, mer än så har det inte blivit med dagen. ingen träningsord eller motivation idag, så laddar upp mig tills imorgon ist :p blir förmodligen en sväng till göteborg om en stund ist. kan bli trevligt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0