TÄNKTE BARA SÄGA GODNATT :)

nu ska jag gå och lägga mig! imorgon blir det träning, hoppas på att jag känner mig tillräckligt energisk för att orka med mina krav. pushar på mig själv enormt mycket nu! stopp finns inte i min värld för tillfället. när jag väger så "lite" som 50 kg, först kan jag börja unna mig vardagliga saker som en läsk, pizza eller annat gott när som helst. så länge jag fortfarande håller igång träningen vid sidan om. jag ska aldrig mera väga över 60 kg. inte på egen hand iaf (; hihi.

dagen resulterade i; ingenting. en tur till affären, god mat (potatisgratäng, fläskfilé chilibearnaisesås & sallad med fetaost), ett par filmer, lite sims 3, och som avslut en kanellatte och cheesecake följt av lite bloggdesignande. alltså inget göteborg. hjälper nämligen min kära vän wael med hans nystartade blogg! adressen dit kanske ni får när det börjar bli någonting av den :p hehe. nej, nu ropar sängen efter mig, så gott som. sov gott trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0