URSPÅRNING

blev för mycket igår. jag är förvånad. not. vaknade vid halv 10 iaf, vinglade ut i vardagsrumme för att byta ett par ord med papsen. sen började läppen som pappa påpekade kännas svullen :o kollade i spegeln, men inget märkvärdigt. knepigt knepigt. hoppade in i duschen för att piggna till lite och få bort allt smink som kändes som grus i ögonen, kan inte minnas senaste gången jag gick och la mig med smink, det händer typ aldrig :s

duschen gjorde det ingenting annat värre. yr, illamående och beklagande föll jag handlöst i sängen och tog några djupa andetag innan jag släpade benen efter mig ut till soffan. har druckit lite vatten och läst igenom dom bästa bloggarna nu. ska fixa lite frukost! ÄGG, macka med ost/skinka och ett stort glas iskall mjölk .....

festen igår var ingenting märkvärdigt, bara en vanlig, seg fest. men jo tack, trevligt stundvis (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0