24 TIMMAR MED HANNAH <3

vaknade hos albin igår av att udm ringde, bokade om våra tider för barnmorskan var sjuk. yäyä, sen ringde mamma och berättade mer om hur det gick med konsumentverket. haha .. orkar inte gå in på detaljer (; menmen .. så gick vi upp, delade på en kebabtallrik innan vi åkte och hämtade hannah på birger sjöberg, sen till kvantum. så sprang jag och hannah snabbt in där och köpte hårfärg till hannah. sen hem till mig :)) gick ut och red en stund, blev en tur i skogen. sen några varv i padocken och som avslut ännu en tur i skogen, riktigt härligt var det ! :D - jag red biggan, hannah mini och victor pontus.



jag & biggan




hannah & mini




victor & pontus


sen gick vi in. åt rostade mackor och drack oboy. sen kollade vi bara TV, jag tog en dusch .. hannah somnade och sen var det mat. så åt vi ! kollade lite mera på TV, sen började vi göra oss i ordning och så kom albin och milki och hämtade oss :)) så åkte vi till trollhättan en stund innan vi begav oss till stenungsund ! sen tillbaka till trollhättan igen .. runt 12-halv 1 körde albin hem oss till mig i frändefors igen (: satt i vardagsrummet med varsinn dator ett tag, sen gick vi upp ist. hannah kollade några avsnitt av 'one three hill' medans jag pratade med albin i telefon .. somnade sen någon gång efter 3 ;O

vaknade vid halv 12 imorse, funderade lite över varför mamma inte väckt oss eftersom vi skulle åkt till sonja idag. men sonja hade ringt mamma och sagt att vi inte skulle ut och åka i all snö :] haha ! vi gick iaf upp, gjorde havregrynsgröt till frukost, sen tog hannah en dusch ochsatt vid datorn. jag, mamma och victor gick ut i snön. jag och victor började bygga en snöborg, men tröttnade ganska snabbt. mamma longerade biggan så jag tog en väldans massa kort på honom, några blev riktigt bra ! :)





sen tog jag och victor massa kort - victor ville vara fotograf. jag fick vara modell, men dom bilderna kommer i ett annat inlägg ;D hannahs mormor kom och hämtade henne vid 2 eller något. sen dess har jag städat lite och så, tryckt i mig massa cheeseballz :$ men det är ju trots allt fredag :) nu ska jag lägga in lite mera bilder, vänta på att ronja ska ringaaaa mig för ikväll blir det fest hos krus :D:D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0