ANGÅENDE DESIGN

flera stycken som visat intresse för bloggdesign nu. kul ! MEN, känner dock att jag vill ta lite betalt. många som sagt till mig att jag borde göra det, + att just nu känner jag att det blir väldigt mycket för att lägga massa fritid på. det har alltid varit en rolig grej innan. nu känns det mera som ett jobb jag måste lägga mycket av min tid på. så dom som fortfarande är intresserade även mot betalning får gärna skicka ett mail med önskemål om hur ni ungefär vill ha det. det underlättar lite att veta :)

med betalning tänker jag mig ca 200 kr, lite beroende på hur avancerat ni vill ha det.

skicka mailet till ; [email protected]


puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0