BLOGGDESIGNING !

tänkte göra ett försök med att få någon intresserad av en bloggdesign från mig ! :)) är ni sugna på det är det bara att kommentera detta inlägget .. här är några bloggdesigner jag gjort den senaste tiden, lägger dom även i ordning för att ni ska se hur jag utvecklats inom det ;

  • hannahs - som egentligen inte värd att nämna eftersom jag inte är speciellt nöjd med den /;
  • annelis - ganska nöjd med den så sätt, men känns ändå som jag skulle vilja utveckla den lite
  • annhas - den här blev verkligen något helt nytt. haha, med tanke på kanterna (; fräckt !
  • mammas - håller jag på med just nu, dock bara grunden klar än så länge

har gjort flera innan men inte värda att nämnas känns det som ^^ .. och självklart min egen ;D

Kommentarer
Postat av: madde:D

Du får gärna hjälpa mig med min om du har lust!:D

2009-02-12 @ 21:34:06
URL: http://sweetaboutmadeleine.blogg.se/
Postat av: Sara Amgård

Sugen! :)

2009-02-15 @ 18:36:21
URL: http://saraamgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0