24 FEBRUARI -09

Vill ha: riktigt god mat /;

Klädsel: grå mjukisar, svart linne, JL tröja

Frisyr: naturligt fult självfall

Smink:
har jag inget på mig

Händelse:
inget mer än en promenad än så länge

Låt:
Rihanna - Rehab

Bild:
min skönhet (; (dock inte klar)


Planer: kanske vara med dennis, och antagligen hem till mamma ikv

Saknad:
inte värt att nämnas

Dummaste:
att jag inte kan äta !!

Sjuka:
oooont som fan i kinden/munnen

Beroende:
naturgodis

Roligaste:
hum, inget .. än iaf.

Tråkigaste:
har ingenting att fördriva tiden med

Borde:
städa lite kanske (a)

Favorit:
spotify

Mat:
lite yoghurt bara

Köp:
nothing

Godis:
natur bara

Humör:
går väl, men sur för att jag har så jävla ont

Visdomsord:
om avund vore feber, vore hela världen sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0