SÖNDAG

igår var det fest hos albin, var väl sådär kul .. början och slutet var bäst, lite segt där i mitten (: men kort och gott en bra kväll ! albin hämtade mig, stampe och dennis hemma hos mig vid halv 6. så åkte vi och handlade slödryck osv innan vi åkte hem till honom. så körde han sin pappa medans vi började spela tangera. sen kom albin och hoppade in i spelet :D så spelade vi det ett bra tag, folk droppade in och även albins pappa under tiden han var och hämtade öl ^ haha .. jag och annha dansade tills vi knappt kunde andas och lite till ;] riktigt skoj hade vi.

dom sista gick hem vid 3- halv 4. då bakade jag och albin pizza och åt det. gick och la oss vid 04.00 :)) idag har vi gjort och ätit tacopastasallad. sen vid 18.00 blir det bio - 'i taket lyser stjärnorna'. den ville jag egentligen sett förra gången, men då blev det ju 'valkyria'. den var ju också ganska bra (y) ja .. det var det det ! sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0