4 JANUARI -09

Vill ha: vet faktiskt inte riktigt

Klädsel: gråa mjukisar & sovt-shirt än så länge, mår lite dåligt

Frisyr: nyduschad

Smink:
inget (:

Händelse:
det ända som hänt än så länge är väl att jag duschat

Låt:
T.I feat. Justin Timberlake - Dead & Gone

Bild:
robin, jag & peppe - en av bilderna från nyår (:


Planer: det blir nog väldigt lugnt

Saknad:
sommar och alla friheter och möjligheter man har då

Dummaste:
att jag mår såhär ..

Sjuka:
huvudvärk, ont i halsen, tät i näsan osv ..

Beroende:
idag känner jag stor behov av datorn

Roligaste:
snön har lagt sig lite smått, det är fint :)

Tråkigaste:
söndagar är alltid tråkiga ! :P

Borde:
träna, om jag orkat. får väl se hur det blir

Favorit:
min kära lenovo 3000 n100

Mat:
inget än

Köp:
blir väl kanske en solning sen

Godis:
finns det gott om ;)

Humör:
sådär ..

Visdomsord:
uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0