EN DAG MED PETRA

har varit riktigt trevligt. vaknade typ kvart i 12, pratade lite med petra på msn så bestämde vi att jag skulle komma.kollade med albin om han hade tid attköra. så hade knappt 10 minuter på mig att göra mig iordning - stressigt ! haha, men jag klarade det ;) så körde han och possy mig till strömslund. satt i vardagsrummet, lyssnade på musik och petra berättade massa om vad som hänt dom senaste åren .. en hel del, och riktigt intressant att höra. det var ju faktiskt ett bra tag sen vi träffades sist (sjuuuuukt länge sen ändå, men känns kul att umgås igen) haha, då såg vi ju typ ut såhär.  ;



ett bra tag sen alltså !
haha .. iaf, sen åt vi soppa, efter det tog vi en långpromenad och kikade runt lite på hennes gamla skola och där hon bodde och så. sen hamnade vi - ja, vet inte riktigt vart. men någonstans och skulle försöka hitta tillbaka hem till henne - vi lyckades :D haha ! så kom vi in, petra larmade av och så skulle vi gå in i vardagsrummet, då började det pipa utav bara helvete. jävla larm ! hahaha. petra larmade av en gång till och så ringde dom från larmcentralen eller vad det är och så förklarade petra hur det var. bra hej. så gick vi förbi ute i hallen igen och det pep igen ! och dom ringde igen, larmade av. pep igen, ringde igen .. 4 GÅNGER !! helt galet verkligen. till slut kom vi fram till att petra nog gjorde fel när hon larmade av (:

nåväl .. det slutade pipa iaf. sen gick vi ut för petra skulle röka, och albin skulle hämta mig ^^ sen har vi typ kollat på nästan hela 'happy feet'. ätit pizza. vart på jätten och köpt dricka,och kollar en till film med albins pappa - 'stepbrothers', den var ganska rolig faktiskt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0