JAG HAR SÅ ROLIGT

jag kommer från: Tollhättan
jag är just nu:
lat (a)
hur gammal är du:
18
tycker du om någon just nu:
albin
om sex månader är jag:
på fallens dagar typ ;)
jag samlar på:
ingenting längre
gröna eller röda äppeln:
äsch
vem ringer du när du är arg/ledsen:
beror på situation
gillar du golf:
nja
vilken tid gick du upp idag:
strax innan 10
har du sovit i din egna säng inatt:
hos albin
har du strumpor på dig nu:
nej
hur svarar du i telefon:
beror på vem som ringer mig
är du ensam nu:
ja
vad ska du göra ikväll:
får se, vara med petra iaf ;D
vad ska du göra imorgon:
städa massa
var vill du bo när du blir stor:
vet jag inte riktigt än
är det okej att gråta:
ja
när grät du senast:
igår
vilken årstid tycker du bäst om:
SOMMAR
laddar du ner musik och film från Internet:
ja
vad skulle du göra om du vann en miljon:
massa !
bär du glasögon eller linser:
nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
nej
När går du upp ur sängen på en helgmorgon:
beror på när jag gick och la mig
har du piercing:
ja, tunga, läpp och navel
vill du gifta dig:
kanske
vill du ha barn:
tror det
solar du ofta:
ganska
är du bra på att laga mat:
är jag väl
gillar du att dansa:
jodå :)
är du flygrädd:
nej
hur vig är du:
lagom ? haha
vad dricker du helst när du är törstig:
olika
vilken är din favoritglass:
olika det med
tror du på ett liv efter döden:
nja
tycker du om sushi:
vet jag inte än ;]
vad äter du helst när du ser på film:
beror på vad jag är sugen på
lever dina föräldrar tillsammans: nej
vad heter du i mellan namn:
jenny
är du morgon eller kvällsmänniska:
kväll/natt
vilken ögonfärg har du:
gröna
vilken hårfärg har du natuligt:
brun
vilka hårfärger har du haft:
alla (seriösa) typ ;P
har du någon gång gråtit dej till sömns:
OHJA
biter du på naglarna:
nej, inte längre
är du beroende av något:
nej
röker du:
NEJ
hur ofta tränar/motionerar du:
när jag känner för det
Senaste låt du hörde:
'Mandy Moore - It's gonna be love' just nu
vad var det den hette:
It's gonna be love ?! ööööh
vad gör du på helgerna:
festar oftast
brukar du bädda sängen:
ja
hur många timmar sover du på en natt:
olika från natt till natt
senaste bok:
vet inte
har du kysst någon under den senaste veckan:
ja
vad var det senaste du sa:
don't remember
önskar du att du bodde någon annanstans:
ibland
vem kramade du senast:
albin
saknar du någon nu:
ja
hur många lampor har du i ditt rum:
2
vem ringde dig senast:
dennis igår kväll :)
gillar du att slåss:
haha, nej
vad är du allergisk mot:
tomat & apelsin juice
var du glad igår:
början av dagen iaf
vad är din favoritfärg:
skiftar
sminkar du dig:
ja, oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0