BAKSMÄLLAN! ;}

fyfan. inget pigg idag, inte riktigt kunnat sova ut heller ;( vaknade första gången vid halv 10 av att harvey skickade sms, så messade jag lite med honom, 1 timma senare skickade jag ett sms till mamma om den där jävla ambulansräkningen, som jag verkligen inte känner för att betala! försökte somna om till musiken på ZTV, precis när jag höll på att somna ringde telefonen - mamma. tvekade på att svara, men gjorde det. pratade med henne en stund och hon berättade hur ledsen hon var på mig osv :( sen kom vi fram till att jag ska tillbaka till frändefors och passa djuren hela nästa vecka (y) försökte sova igen, mamma skickade sms. jag svarade. somnade. mamma ringde igen vid 12, frågar om det är något jag vill att hon ska handla hem. sen kunde jag inte somna om igen :/

emelie sover som bara den, jag är hungrig. men äcklas av tanken på soppan! orkar fan inte det här alltså ;o soppa, soppa, soppa. jag blir galen. igår kändes det nästan som jag skulle kunnat dödat för en kebabtallrik och nu suger det i magen efter en kebabapizza med massa, massa fetaost ..... uuuush!! vi får se hur det här går.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0