BIG CHANGE! <3 EMELIE

hänt en hel del i mitt liv dom senaste dagarna! allt tack vare emelie <3 har haft en helt underbar vecka och vi har haft roligare än någonsin, festat, pratat, hon har piercat naveln, vi har vart i uddevalla, åkt karuseller varav en vart heeeelt galen! haha :D vi har bråkat lite, emeli åkte på smäll för att hon försvarade mig som fick ett basebollträ smekt mot kinden. detta är bara några få av våra äventyr :))

söndag, den 19 juli; vi sov hos albin efter ett avslut på fallens, drack lite på odd och kollade fyrverkerierna därifrån. träffade marcus sahlin, vilket var riktigt roligt. sen var det efterfest först hos emelie, sedan vidare till emelie. åkte taxi hem till albin vid 4 på morgonen. albin sov på soffan nere i vardagsrummet pga att jag och emelie pratade hela natten, tog även en promenad i området i bara trosor och linne, galet! sen bråkade vi lite med albin (a) väckte honom och tog hans kuddar:p hahaha. somnade frampt 7-tiden till 'säg att du älskar mig'



måndag, den 20 juli; käkade pizza till frukost medans albin fortfarande sov! kollade på 'twilight' sen körde albin oss till sacka för att hämta emelies kvarglömda nycklar. gick därifrån till emelie. jag drack en cider som blivit över från gårdagen, sedan spelade vi i oss kvarblivande groggar och hade sjukt roligt, bara jag och emelie :p sedan gick vi hem till lisa, drack där en stund innan demitri och harry hämtade oss. åkte på fest i vbg. där bråket inträffade. albin hämtade oss som tur var. sen festade vi hos sacka (: gick hem runt 4 antar jag. soooov




emelie :)


lisa


en lite suddig bild på emelie & lisa :p


emelie, på festen i vbg


emelie & jag


tisdag, den 21 juli; vaknade, slappade en stund tills jag kom på att hon skulle piercade sig! så då drog vi in till stan. fairlane hade semesterstängt så vi tänkte att vi skulle kolla om red rocket gjorde piercingar, och det gjorde dom :D moahahaha! sen festade vi hos lisa, sprit blev det ;D smakade på kattmat, ingen höjdare! :p runt 2 gick jag och emelie vidare till shell, pratade med polern, köpte mezzaluna och drack vatten! sen kom emil melin, så skjutsade han oss hem till emelie :)


emelie är nervöööös ((;




en liten pratstund ute på balkongen


onsdag, den 22 juli;
riktigt slöa! bestämde oss för att gå till affären, handlade massa massa nudlar innan vi hälsade på hos sacka :) satt där en stund innan vi gick hem och käkade ;DD senare kom jacob och gjorde oss sällskap medans vi gjorde oss i ordning och velade :p haha, sen åkte vi till shell. köpte mezzaluna som vi käkat typ varje dag, speciellt om nätterna ;p pratade med albin och resten av gänget en stund innan vi åkte till torget och hämta sylle! sen blev det donken, köpte en choklad milkshake som vi blandade grogg med, mums! och så bar det av till fjord @ uddevalla i regnet! stannade till i willys parkeringshus för att ta ut pengar. jag och emelie tog hissen ner och blev en aning generade när vi upptäckte att vi hamnade i affären med varsinn grogg i handen xD hahaha. vände oss om raskt och trippade ut. tog ut pengar, halsade groggarna och skyndade oss tillbaka till bilen :)

emelie & lisa hos sacka (:

vodka + chokladmilkshake = sant ;)

harvey & sylle

sen åkte vi till tivolit, jag och emelie åkte space jam - sjukt kul! dock var det bara vi 2 som åkte :p hhaha. yra och uppspelta trippade vi vidare. träffade på folket, vissa var taggade så vi bestämde oss för att åka karusell igen, vilket vi ångrade efteråt :S haha. jag, emelie, kev, petti, albin och roob åkte det galnaste jag vart med om! 4 minuter i helvetet skulle jag nog vilja kalla det! hahaha. mådde sämst efteråt, så vi åkte hem till emeli @ trollhättan igen. åt köttbullar och makaroner, tog en värktablett och vilade lite. sen drog vi ut igen! körde hem sylle, vidare till donken, stan, saab.  harvey raceade lite. träffade resten av folket igen. sen drog vi typ hem till emelie och kollade film, 'pearl' harbor' blev det. nerven, kev och johan hängde med. nerven och kev var kvar längst, fast bara nerven höll sig vaken. hahaha.

min favorit :) <3

harvey & emelie

emelie & jag ((:

jag & emelie ombord på karusellen :p


torsdag, den 23 juli; INGEN ALKOHOL IDAG sa vi! men framåt dagen kände vi för att slurka upp spriten som blev över från dagen innan ändå :) så det gjorde vi, sen hämtade dennis oss vid halv 11. åkte till shell för att möta albin & alice. stod där en stund, åkte runt lite, smuttade jägermeister vilket vi gav upp ganska snart. några timmar senare ringde erica och skrämde mig mer än någonsin, fick panik, rusade in på shell, skrek efter albin och vi slängde oss in i bilen för att åka till frändefors. väl framme och fick vara med om detta. min systers pojkvän bor/bodde i huset .. usch, orkar inte tänka på det. så hemskt! :(( åkte hem ganska snart efter det här, dvs till emelie (: fjäskade till oss 2 pestosaker (mezzalunan var slut) till priset av en på vägen hem, haha. värsta polaren har vi skaffat oss på shell :p slängde lite mer än halva var och gjorde nudlar ist.

en kväll som alltid kommer finnas i våra minnen (w)


fredag, den 24 juli; sov riktigt skönt inatt. tog en promenad in till shell för att hämta emelies post här vi är nu, och hennes cykel hos lisa där vi satt ett bra tag. dock har vi ingen cykel ändå. irriterande objekt!  nej, nu ska vi dra till fontana och käka pizza. egentligen skulle vi gått, men albin erbjöd oss att åka med honom, så det gör vi! sen ska vi vara med nerven :)) blir nog fjord @ uddevalla ikväll

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0