DAGEN EFTER ÄNNU EN GÅNG (:

sitter även idag på soffan, jag och dennis! :) albin jobbar, stackarn. jag har iaf städat, dvs plockat undan alla burkar, flaskor och skräp, dammsugit och torkat av alla bord och sådär ((:

gårdagen var bra, tycker jag ;} började dricka, lyssna musik och bara konversera ute på altanen. hanna och hennes kompis alexandra kom förbi en sväng. jag gick och mötte angelica vid fontana. det shotades lite allt möjligt, rose, whiskey. jag gottade mig med en dooleys on the rocks ;D sen dröste det in mer och mer folk. inga problem, vad jag vet? förutom att babben var väldigt grinig på mig det sista ;o hm ... jag gick ut och skulle ta lite luft, dock röker ju typ alla så varken altanen eller trappen var speciellt lämpligt för mig, tänkte ta en promenad, pos följde med. så satt vi borta i lekparken en stund, sen kom jag på dne "dåliga" idén att ligga i gräset :p dessutom glömde jag min mobil när vi gick därifrån, så då fick vi gå tillbaka igen. haha, hittade den iaf :) sen var det dags att säga hejdå och gå tillbaka hem till albin och sova.


sov riktigt skönt inatt, somnade till 'linas kvällsbok' ^^
vet inte riktigt när jag gick upp, halv 1 typ? har inte gjort mycket mer än städat, ätit frukost, duschat håret och degat på soffan iaf :)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0