FEST SNART :D

albin duschar, dennis ligger på soffan och jag på en dyna ute på altanen för tillfället :) dennis kom som en överraskning förut när jag låg här ute och solade och sa att vi skulle in till stan. så så blev det! sen har vi vart på willys med albin, pos och micke, lastat 45 drickbackar och sedan lastat av på odd :) förberedelser inför årets händelse i trollhättan, fallens dagar ;D sne satt vi ut en stund och tog det lungt med varsinn dryck.det blev xide för min del. dennis och albin fick hålla sig till alkoholfritt eftersom dom körde :p haha.

ja, här ligger jag, lyssnar på musik och äter tacochips (: väntar på nästa händelse. känner mig som vanligt ganska rastlös, men ändå väldigt avslappnad och nöjd över en super bra dag! :D snart får det väl blir en grogg, så kör vi igång :]

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: emma

vad sysslar du med idag sötnos?

2009-07-15 @ 17:07:05
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0