GOD MAT & FILM MED DENNIS

sitter fortfarande i soffan hemma hos albin, han har inte kommit hem än heller. jag och dennis har ätit köttfärssås och pasta som jag lagat och nu kollar vi på 'the break-up' :) riktigt bra film, trots att jag har sett den ganska många gånger den senaste tiden! :p mullrar lite från himlen samtigt som regner faller ..... perfekt väder för en slapp dag, känns nästan som söndag :o hehe. ikväll åker vi nog hem till frändefors iaf. hoppas att jag kan få tjäna lite pengar hos mamsen, skulle vara kort sagt sorgligt att inte ha några pengar nu till helgen, när det är fallens dagar, fast tro det eller ej så har jag övervägt att vara nykter. men det vet väl alla att den inställningen inte brukar hålla ;) oj vad det börjar blåsa nu då! dags att lägga sig bland kuddarna och kolla på filmen igen :)

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: emma

så mysigt (: är det den filmen med jennifer anniston? jag tar det lugnt här hemma med min dude bara

2009-07-15 @ 22:24:48
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0