GODNATT, LIKA BRA DET!

herregud, helt galet ovärd fredag!! vad har jag gjort? suttit med datorn i knät, duschat, ätit lite granna, vart ute en liten stund för en liten stund sen, usch. jag har slösat bort hela dagen på ingenting. men har å andra sidan inte kunnat göra något åt saken! är man pank, bor öde och även folket man umgås med bara sitter hemma så är det bara att låta dagen pasera och hoppas på att morgondagen erbjuder något bättre :) på tal om det så ska jag kolla mitt horoskop sen efter 12 om jag fortfarande är vaken då. nu ska jag och morris iaf gå upp och lägga oss :*

kolla vädret ska jag göra också. snälla snälla, kan inte solen komma tillbaka!! :'/


shit, nu saknar jag piercingen igen :( typiskt!
puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0