GREBBESTAD? :D

idag/ikväll står alltså grebbestad på listan :)) just nu sitter jag och kollar på när mamma rakar av lillebrors hår! haha. 1.2 cm blir'e. ser ut att bli riktigt bra (: dock hatar ju victor att överhuvudtaget bli berörd i håret, så för att han skulle gå med på det fick mamma muta honom med en ny leksak igår. det blev lego som jag och victor satt och byggde ihop. jag hade nog nästan roligare än honom. lego är ju faktiskt något av det roligastesom finns ;)

nej, nu måste jag göra mig klar så vi kan åka :* någon grogg slinker nog ner under kvällen också, fast den här gånger tar vi det lite lugnare. det tycker jag låter som en fruktansvärt bra idé iaf :DD

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0